12 عامل اساسی که هر صفحه اصلی وب سایتی باید آن را داشته باشد
کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

12 عامل اساسی که هر صفحه اصلی وب سایتی باید آن را داشته باشد

یک شنبه 21 اسفند 1390
17:17
big master

 12 عامل اساسی که هر صفحه اصلی وب سایتی باید آن را داشته باشد

مقالات بازاریابی اینترنتی

 

صفحه اصلی وب سایت اگر مهمترین صفحه در وب سایت نباشد یکی از مهمترین ها به شمار می رود. ضروری است که صفحه اصلی وب سایت در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه و یا حتی بالفعل نقش اساسی ایفا نماید. 12 عامل کلیدی که صفحه اصلی یک وب سایت باید دارای آن باشد تا این تبدیل محقق شود مورد بررسی قرار می گیرد.

1) Headline (تیتر اصلی)

در مدت زمان سه ثانیه باید وب سایت به این سوال پاسخ گوید: "چه چیزی این وب سایت ارائه می دهد؟" تیتر اصلی را ساده و قابل فهم بیان نمایید.

2) Sub-headline (زیر تیتر اصلی)

در زیر تیتر اصلی توضیحات مختصری از محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیان کنید.

3) فواید

فواید استفاده از محصولات یا خدمات خود را در این قسمت بیان نمایید. بازدیدکنندگان تمایل به این دارند که در مورد فواید و مزیت های استفاده از محصولات و خدمات شما بیشتر بدانند.

4) CTA اولیه

CTA چیست؟

CTA مخفف عبارت Call-to-Action می باشد که به معنی درخواست انجام فعالیت است. بنر ، دکمه ، متن و یا هر گرافیک دیگری که از بازدیدکننده درخواست می نماید که فعالیتی انجام دهد را در بر می گیرد. مثال ها در این مورد درخواست برای دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار ، درخواست برای تماس با شماره تلفن ، درخواست برای دانلود رزومه شرکت توسط بازدید کننده و از این قبیل می باشند.

بعد از بیان فواید ، چندین مورد درخواست انجام فعالیت قرار دهید تا بازدید کننده تشویق گردد تا از آن ها استفاده نماید و فعالیتی انجام دهد.

5) ویژگی ها

علاوه بر فواید ، چندین ویژگی محصولات و خدمات خود را نیز بیان نمایید تا بازدیدکنندگان بیشتر با آن ها آشنا شوند.

6) اثبات از طریق مشتریان

در این قسمت چند جمله کوتاه از مشتریان خود که از محصولات و خدمات شما استفاده و اعلام رضایت کرده اند را بیان نمایید. این مورد به منظور اعتماد سازی مهم می باشد.

7) شاخص های موفقیت

جوایز و برتری های خود نسبت به دیگر رقبا را بیان نمایید به عنوان مثال برترین شرکت از لحاظ تولید با کیفیت محصول یا با سابقه ترین و یا هر برتری دیگری که دارید را بیان نمایید.

8) منوی وب سایت

به منظور کاهش نرخ خروج پس از ورود (Bounce rate) بازدید کنندگان ، منوی وب سایت باید ساده طراحی گردد به طوری که صفحات دیگر به راحتی قابل دسترس باشند.

نرخ خروج پس ار ورود بدین معنی است که بازدید کننده پس از ورود ، از صفحه دیگری در وب سایت بازدید نمی نماید و از آن خارج می شود.

9) استفاده از تصویر

بسیاری از بازدید کنندگان افرادی بصری و علاقمند به تصاویر هستند. سعی کنید از تصویر یا ویدئوی کوتاهی که محصولات و خدمات وب سایت شما را معرفی می کند برای این منظور استفاده نمایید.

10) پیشنهاد استفاده از محتوا

سعی کنید پیشنهاد استفاده از محتوا در قالب دانلود کتاب الکترونیکی رایگان ، راهنماها و یا غیره باشد که در این خصوص بازدید کننده برای تبدیل به مشتری بالقوه نزدیک تر می شود.

11) منابع

تقریبا 96 درصد بازدید کنندگان وب سایت شما برای خرید آمادگی لازم را ندارند. از این مورد اطمینان حاصل کنید که لینکی در صفحه اصلی قرار دهید تا بازدید کنندگان با مراجعه به صفحه مقصد ، اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات و خدمات به دست آورند.

12) CTA ثانویه

در پایین صفحه هم درخواست انجام فعالیت ها را قرار دهید تا بازدید کنندگان بعد از خواندن مطالب موجود در صفحه از آن ها استفاده نمایند و به مشتری بالقوه برای شما تبدیل شوند.

علاوه بر 12 مورد فوق توصیه می گردد در صورت امکان ، از لینک صفحات اجتماعی و خدماتی که این گونه شبکه ها ارائه می دهند نیز استفاده نمایید.

منبع : بازاریابی آنلاین



filesell

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: